Wh´appen?

Så vad händer? Om ni klurar över rubriken så betyder den "What´s happening" på patrois som är ett rastafari språk i Jamaica. Bara lite kul fakta.

Hur som helst så var jag sugen på att skriva något riktigt djupt men tyvärr är mitt huvud lost and gone så jag kommer inte på något.. Kan dock berätta att matchen idag var ingen glad resa så vi skippar att prata om den. Dock så var Norran där och filmade och fotade. Blir nog ett reportage i tidningen imorgon.

Snart så blir det Tacopizza eller nå sånt till middag. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, bara ta det lungt tror jag. Är trött så blir nog en tidig kväll. Kanske något inlägg kommer in om jag får lite energi till hjärnan så den går igång.


Hittade inte orginal bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback