Todays day

Efter jag kom hem från jobbet igår så var jag både grymt trött och sen så gick eldosan som är kopplad till datorn sönder så. . Efter jag gjort middag så blev det en nap i 1,5 timme för att sedan fara på träning i regnet, gh-grymt härligt. Sen gled jag till klut för att säga hej då till Cissan som far till Borlänge i två veckor idag.



För övrigt så tänkte jag hjälpa min far med att plocka ner vårat kök ikv. Kan bli riktigt kul eftersom han alltid slänger iväg så härliga kommentarer när vi jobbar.
Som senast:
"Allting går med mild våld"
När jag var vid ett eluttag och jobbade och mamma blev orolig och sa nej.
Pappa sa det är ingen fara. Mamma: är det inte el där? Pappa: jo... men det är nog lungt.
När vi drog ner en taklist och när nästan hela var lös sa han "ojfan där borta ska det ju vara helt.."
Samma list: För att få grepp användes kofot men med dålig precision så blev det ett stort hack i taket som ändå skulle rivas. När vi var klara satt pappa och kollade och sa "kanske vi skulle behålla taket.. men då vare lite dumt att det blev sådär. ."

Sen en favorit i repris som jag fått höra några gånger ifrån han är "går det bra eller går det som vanligt?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback