Sommarlov jao!

Äntligen så har vi fått sommarlov och jag lovar det var efterlängtat! Det firades rejält på kvällen med våran klass först hos Sanna på Moröbacke och sen så gled vi ner mot stan. Eller ja de flesta cyklade eller tog taxi men jag tog mitt pick och pack och började spatsera mot stan (5km)? Hittade tillslut Lova och en cykel så de blev att rulla mesta delen av vägen. Väl inne i Bonnstan vare faktiskt rätt lungt men iofs tre fyra polisbilar gör väl en hel del. Jag tappade bort de flesta men man hittar ju alltid någon, för mig blev det Arvid. Vi virrade runt fram och åter tills jag fick hämtning av Cissi och hennes familia vid två tiden.

Dagen efter så vare grymt varmt men jag vare inte bakis alls så jag och Cissi gled ner till älven och typ stektes sönder innan jag gled till Ursviken för att träffa mamma och pappa som varit i Spanien en vecka. Där möttes jag av världens godaste nubbesallad. Vet inte om det finns något godare en varm sommardag?

Hur som helst så är detta det förflutna och idag är det söndag och en ny dag. Grått, mulet och regn är en sammanfattning av vädret idag. Jag må trycka i mig lite energi då jag har match på Borgen klockan tre. Är dock en aning trött.


Bilden är tagen ifrån Sannas blogg.

Go klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback