Rise and shine

Känner att jag är uppe med tuppen idag. . eller så inte. tog en lite sovmorgon till elva innan pappa bankade på dörren för jag har lite att göra innan vi ska fara. Jag har just ätit, snart duscha sen ska jag göra en jordgubb & rabarber paj lá Pierre style, sen så packa kläder oosv inför kvällen och resten av maten. Sen blire att glida iväg mot mitt älskade Bygdeträsk. Jag vet namnet kanske inte tilltalar många men det är ett bortglömt och förlorat paradis.

Ikväll kommer det bli riktigt kul med brännboll god mat och ett underbart sällskap. Ja med mina kusiner i närheten så är det möjligt att få sig en tråkig stund helt enkelt. Nu måste jag gå och leka masterchef. Ha en trevlig midsommar allihopa!!


En av tidernas vackra midsommarstänger.


ännu ett vackert exemplar.

Tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback