Nu blir det trubbel sa Bamse

Senaste dagarna har spenderats med jobb 7-16 och sen kommit hem till att riva kök osv för att komma vidare med renoveringen. Så jag har varit helt slut och inte haft tid eller ork att blogga samt att datorn strulat så har bara ätit och sovit när jag inte arbetat.

Idag skulle iaf vara min lediga dag men efter att jag stigit upp och sett att termometern stod på 30,5 (blev senare över 32grader i skuggan så tänkte jag och ville att vi skulle cykla till stan! det är alltså 1,5 mil. Men just när vi skulle fara och jobba så fick jag samtal om att jag var tvungen fara och jobba som extra personal så det var bara att trampa på till erikslid och jag glömde såklart att ta med vatten.. Jag var nådigt svettig också.. mina beiga shorts var till och med blöta igenom och svetten rann i ansiktet. nej rann var fel ord, det forsade. 

Dagen blev inte som tänkt men den blev helt okej ändå. Lite klirr i kassan skadar ju inte. Men nu så måste jag gå och lägga mig då jag börjar sju imorgon.

Blev ett extra tråkigt inlägg då det bara blir error att ladda upp bilder.. :S

Kommentarer
Becca

sv: sent svar men bättre sent än aldrig ;)

allt bra med dej denna regniga sommar dag? :)

POSTAT 2011-07-02 KLOCKAN 15:03:10
BLOGG: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback