Home sweet home

Midsommar helgen firades i Bygdeträsk och det brukar vara en av årets höjdpunkter men i år så förstörde vädret det mesta och det blev ett rätt så lamt firande, tyvärr. Men som tur är så har man alltid ett underbart roligt sällskap. Helt otroligt vad roligt det tråkiga kan bli. Så sammantaget så blev det en helt okej helg, synd bara att älsklingen är så långt borta för hade varit underbart om hon kunnat följa ut i paradiset. Igår kom iaf Issa, Ante och mamma dit också och sen for jag Issa och Ante och fiskade på kvällen. Då fick jag dra två gäddor på grodan vilket var trevligt. Man måste ju visa umefolket hur de ska göras. Sen blev det ytterliggare en pratsam kväll med familj och släkt.

Idag så for vi hem vid halv ett men efter ca 5 mil så dog bilen och vi rullade på sidan med hela ekipaget.. då vi inte fick igång bilen nå mer så blev det bara att ringa om hjälp och nu sitter jag här medan pappa fixat folk att bogsera bilen. Antar att det inte blir så trevlig stämning resten av dagen..

Idag blir det bara riva kök och träning på schemat samt att ladda inför morgondagen då jag går på schema och börjar jobba, spännande.






Lite gamla bilder ifrån Bygdeträsk.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
CECILIA EKLUND

saknar dig med <3

POSTAT 2011-06-29 KLOCKAN 01:31:17
BLOGG: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback