Bra start

Ja vad ska man säga, jag fick inte den bästa starten på min comeback i bloggvärlden. Jag blev sjuk och orkade inte leva, jag har haft lite tid pga träningar, utbildningar och hjälpt pappa med byggprojekt. Har helt enkelt varit full rulle hela tiden, hela veckan. Men jag ska försöka slänga in nått inlägg per dag iaf.
Imorgon jobbar jag sju till fyra så kommer inget förrän senare på kvällen.

Någon som vill slänga iväg ett önskemål om vad jag ska blogga om närmsta dagarna eller så? Skulle vara trevligt.

Hur som helst så ska jag krypa ner i sängen med lillgumman nu. Ska bli skönt att sova då jag är helt slut. Tagga upp imorgon, but hey it´s money.


Godnatt <3

Kommentarer
CISSI

<3

POSTAT 2011-06-22 KLOCKAN 13:00:02
BLOGG: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback