Ännu en dag i resten av mitt liv.

Idag så ska jag och min syster på stan och köpa stadsfesten biljetter. Dessa kommer på årets festival:

Duojag Eric Saade Erik Hassle Hammerfall
Mustasch Rebecca & Fiona Robyn
Ständut Blaak Timbuktu & Damn!

Sen så kommer vi väl strosa runt lite innan vi glider hem. Efter middagen så vankas det match och efter det så blir det krig i köket då det ska rivas ut klart. Vilken spännande vardag man har.

Vi har i alla fall tur med vädret. Soligt och fint är det.

Annars så ska vi väl packa lite och så, eller det kanske blir imorgon. Hur som helst så ska jag och min far spendera midsommaren i Bygdeträsk. Det kommer bli hur mysigt som helst och jag kan knappt bärga mig!





En solnedgång i bygdeträsk år 2009. Hur vackert som helst.

Kommentarer
annacarin

Helt otroligt vackert,där skulle man ha en stuga :)

POSTAT 2011-06-24 KLOCKAN 00:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback