Vikingen

Vet att det gått segt för mig att blogga men har jobbat mkt och ledig tid har jag spenderat att sova eller myst. Så har varken haft ork eller tid att blogga, när jag väl gjort det så har det inte varit nå djupa saker. . . tyvärr. Varje dag tänker jag ut något grymt smart men när jag väl sitter vid datorn så är mina smarta tankar som bortblåsta.

Hur som helst så har vädret varit fantastisk uppe i norrland den senaste tiden. Man börjar nästan få lite färg på sin vikinga kropp. Trots att det varit varmt i vattnet så har jag inte hunnit med att bada då Cissan smittat mig med en jobbig förkylning. .

I fredags i alla fall så gled jag, Cissan och Asse i jaguaren till deras stuga i Lidsträsk. Fantastiskt vilket paradis! Ville aldrig fara därifrån och skulle kunna spendera hela sommaren där med älsklingen men jag har ju faktiskt ett jobb att sköta så det går ju inte. Men jag önskar och hoppas innerligt att jag kan fara dit med henne snart igen.



Jaguaren som jag sen fick köra hem till mig, love it!

Fin stället, vill DIT! NU! LÄNGTAR!
 

Jag provade fiskelyckan som hastigast, utan lycka.

Hur som helst så har jag just gjort chokladnuffins med min älskling och vi tryckte i lite olika godisar som Fazer choklad, lysmelk och dumle. Nu laddar vi inför Glory Daze som börjar om några minuter.
Jag är ledig imorgon medan Cissi ska jobba så jag ska pressa och läsa en bok. Kanske ska jag slå på stort och blogga två dagar i rad! Eller vad säger ni?




Nu till soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback