stadsfesten

I helgen har det varit stadsfesten och hell yeah, det var fest! Är rätt sliten nu men på toppen humör för att imorgon så kommer min älskade Cissi hem från Borlänge så då kommer det bli alla tiders mysigaste dag. Ska iaf hämta henne på flygplatsen klockan tio sen vet jag inte om vi ska ta oss en räkmacka eller något annars glider vi direkt till klutmark där jag sitter nu med hennes föräldrar. Jag och Assar ser The Big 4, grymt!!

Hur som helst så har dessa tolv dagar varit en pina då jag varit orolig över min lilla ängel men imorgon är det över och saknaden övergår till extrem glädje!! Ska nog gå och lägga mig snart då det blir fortare morgondag och så får jag mysa i hennes säng, älskar den. Som ni förstår så saknar jag min älskade ängel.

Jahapp tänkte lägga in nån bild men det funkar tydligen inte.. ledsen man blir när jag just skulle visa bild på världens vackraste flicka.

Bilder kommer någon annan dag då blogg.se samarbetar!

Kommentarer
CECILIA EKLUND

älskar dig <3

POSTAT 2011-07-04 KLOCKAN 02:15:08
BLOGG: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback