Renovering

Har jobbat mycket senaste tiden och fritiden har bestått att hjälpa till med renovering här hemma vilket också inneburit att resterande tid gjort mig så trött att jag inte orkat annat än sova.

Hur som helst så har jag i alla fall hunnit med och se en film som heter Conviction. Riktigt bra faktiskt här är ett lite utdrag om handlingen: När Betty Anne Waters storebror Kenny arresteras för mord och döms till livstid år 1983 dedikerar Betty Anne, fru och tvåbarnsmor från Massachusetts, sitt liv till att vända upp och ner på domen.

Filmen är baserad på en verklig händelse och har 7.2 pts på IMDb med 10 116 st röster.


Trailern på filmen.

Nu så måste jag fara iväg och jobba igen och sen ska jag fara till Lidsträsk igen! Längtar! Tillbaka på onsdag.

Hade hoooooj!

Kommentarer
annacarin

vilken dålig uppdatering på denna blogg /kram

POSTAT 2011-08-31 KLOCKAN 15:03:23
BLOGG: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback